Jobbigt

Publicerat i: Mitt år i USA
1. Gjorde i ordning picknick med en gång efter jag kommit dit.       2-4. Efter en halvtimma åkte vi till tandläkaren. Hon va bra och visade killarna ordentligt vad dom skulle göra. 

Hade med min kamera eftersom vi skulle till ett Zoo efter tandläkaren så när Carter fick typ banankräm fotade Sean lite. 

Och sen bytte dom roller och Carter fotade och Sean fick banankrämen. Han tyckte det va rätt jobbigt och hade ett hål vilken tandläkarna va så himla osmidiga med att prata om. Aaah, blev så irriterad. Han va ju nära på att börja gråta. Men iaf, det gick bra till slut. 

1. Sean använde min kamera för att kolla sina tänder haha.       2. Såååå vi köpte donuts med massa socker på direkt efter, why not liksom ;)         3-4. Efter det åkte vi till Palo Alto Zoo och gick runt och kollade och fotade. Riktigt kul!

1. På väg hem stannade vi vid en bilaffär med Ferraris & Maserstis. Jobbigt. Väldigt jobbigt. 

Vi fick fota hur mkt vi ville! Så Carter hade min mobil och fotade och jag hade min kamera. Heaven. 

Gick och frågade om det va okej att vi provsatt en bil. Det va det. Alla Maseratis med olåsta dörrar. Omg.

Glada killar

Nu äter vi Oreos med iskall mjölk och tittar på "Dumma Mig" ❤️