Eftersom min kamera fortfarande inte vill funka så kollade jag upp när det va jsg köpte den, lite drygt ett år sen... Ska ju definitivt inte göra så redan. Juni förra året va en bra månad, ny kamera + dator ❤️

1-2. Kom även in på CSM!         3. Så nära vi mkt frost. 

1. Känner så väldigt väl igen mig i denna filmen. Killar/män är verkligen sånna här.....          2. Malala och drottningen!   3. Idag på politik-lektionen pratade vi om "ombudsman" som faktiskt härstammar från Sverige. Lite coolt med ett ord som började i Sverige!

Efter skolan mötte jag Ron och sen åkte vi till Burlingame för att få våra flu shots. Fick ett Spider-Man-plåster!

1-2. LA-gata i Burlingame.        3. När jag kom hem käkade jag kex med ost (som inte va så plastig, nice!).  

1. Varmt.           2. Freakar ju hela tiden nu, ser megaspindlar överallt. Blä.            3. Ååååh. Miniatyrbutik med julsaker!!

1. Haha bäst på timing är jag.        2. Stavade rätt på mitt namn + skrev med rosa. Yay!         3. Fiiiiika

En kvinna med två hundar frågade om vi kunde vakta hennes hundar när hon gick in för att beställa. En av dom va bara 6 månader och supervild så hon kom ut snabbt efter och då gick Lexi in och köpte åt henne ist (med kvinnans mobil). Här litar man verkligen på folk haha. 

1 & 3. Fiiiint.      2. Gross.