Min helg

Publicerat i: Mitt år i USA
1. Gårdagen bestod av massa plugg......       2-3. Och testade även att göra french toast. Smakade mkt godare än dom ser ut haha. 
 
Orkar inte hur mkt dåligt det kommit ut om iPhone 6 och iOS 8. Rätt nöjd med min 5S nu ändå!
 
1. Tog ett break i pluggandet och kollade på SoA.        2. Ett skalligt huvud eller knä.....?       3. På em/kvällen kom Lexi hit och sen åkte vi och köpte froyo. Bäst. 
 
1. Vi va sugna på nåt mer men visste inte vad. Så det fick bli cereal! Sjukt underskattat asså.       2. Måste prova detta nån gång oxå. Sjukt smidigt att man slipper göra det själv haha.      3. Cereal, mjukiskläder och film. 
 
1. Så himla fin är hon...       2. Laddade ner ett nytt spel till mobilen, löjligt roligt fakktiskt. Härligt pixlig grafik oxå haha.           3. Ååh älskar sånna här. Bäst ju.
 
Och idag så kände jag att det va dags att poppa mina blåsor. Anton ställde såklart upp när det gäller nåt som gör ont på mig haha. Schysst. Nä men det va riktigt skönt att få dom spräckta nu så jag kan använda strumpor och skor igen. 
 
1. På em/kvällen åkte jag till kyrkan med Lexi och efter mötet drog vi till Pizza My Heart och käkade middag. Åh pizza.           2. Haha underbart sms från grandpa Bob.       3. Jag vill, jag vill, jag vill! Ändå rätt billigt om man jämför med hemma och i LA. (Bara $169 = ca 1200kr) 
 
Nu: lite mer plugg och sen sova.