Söndag - Fredag

Publicerat i: Allmänt
Söndag
Åkte in till Gbg med pappa och Elvira. Skulle på Rix FM festivalen med Elviiira. Blev langos till lunch. Nice!

Taaagga. Mådde lite sådär dock, tyvärr. Blev lite yr osv men Elvira är bra på att ta hand om mig såååå det va lungan!

Avslutade dagen med pommes och glass på Donken. 

1. Pappa "nåt av dom här borde la funka"...      2. Saknar min hotell-roomie jööö.         3. Johan Falk och B&J


Heh


Måndag 
Åkte in till stan för att träffa Jennie. Gick till FåF en snabbis och farmor plåstrade om mina fötter. Svenska flip flop 💔

Hemma efter sin resa i USA! Underbaringen tog med Ghirardelli och en Olaf-penny!!! ❤️❤️❤️❤️

1. Brenna....? Is that you...?        2. MEN ASSÅ.           3. Weho


Tisdag
1. Haha åh.         2. Mitt liv.       3. Heh. 
Va inne på kontoret och bytte lite utrustning och gick och käkade lunch med Jacob (oxå ny fotograf) och katalogavdelningen. Trevligt! Grymt stöd från jobbet, så nice!

Elvirisens bästa pepptalk via sms❤️ Mina vänner asså. Så bäst är dom


Onsdag
1-2. Första jobbdagen med "riktiga" barn. Sjuk spännande!!          3. Hemma och sola. Nice

Åkte ner till en strand i VB. Typ lite fint

1. Ärligt.       2. Åh.       3. Beach hair ❤️


Torsdag
1. Arbetsdag 2 taggad vid 7. Yay.           2. Förskoleelever på gruppfoto. En utmaning.        3. Omg

1-2. Katten älskar mig. Mkt.         3. Åkte ner till stranden igen. 

1-2. Så väldigt fint!       3. 49ers på BLR❤️


Fredag (idag)
1. Asså mina bosses är amazing!          2-3. Jobbdag 3. Sjukt trött i både huvud och kropp. Men sjukt vad mkt man klarar ändå! 

Efter jobbet blev det en tur med Jennie. Köpte godis och hamnade bakom en sopbil. Satt alltså bakom den och krypkörde och åt godis hahah. Bäst❤️