1. Pigg tjej som nu börjat en korkad vana....kaffe.           2. Gillar mina klassrum iaf!          3. Wow. Hillsborough. 

Slutade vid 11 idag så jag och Riana åkte till Burlingame och käkade på Which Wich. 

1-2. Fick fina presenter från Fiji! Så coolt! Grym är du Riana!          3. Pappa FTade med Hazel haha. 

Sen fortsatte vi med FT och pratade serier som vanligt. Skönt att man kan FTa så man fortfarande kan få film/serie-tips (och att få prata med dig om annat oxå såklart pappa hehe)!

1. Sen blev det lite FT med Amanda oxå. Jag hjälpte henne med hennes uppsats och sen så gjorde vi typ inget mer men FTade ändå. Standard.         2-3. Skjutsade Ron innan min kvällsklass så jag åkte förbi andra hus än vanligt. Wow asså. 

1. Sen blev det kvällsklass i 3 timmar (den är egentligen 4....).        2-3. Och efter det hem och skratta så jag typ grät åt särskrivningar.