Söndag - Onsdag

Publicerat i: Allmänt
Söndag
1. Klart brorsan blir glad över att vi kommit hem!               2. Fota med Anton i närheten...              3. Fotosession i Norge
 
Köpte underbaraste boken! Ååååh!
 
1. Åh mys                 2. Kolla tåg till Sthlm!                   3. Elvira kom med nygjord paj! Bäst!
 
Och sen åkte vi och hämtade Anton för att låta honom åka och bada
 
Mer tid med Elvira (borde läsas på engelska).
 
 
Måndag
1. Slutstation är fortfarande awesome.          2. Åkte in till stan för att fika med Karen och Evelina!           3. Glad!         4. Roadtrip med farmor och farfar 

Jättekallt men lite mys ändå

1. Sovstund i Gräfsnäs.         2-3. Farmor hittade bästa boken på Vinden!!

 1. Jeeeennie ❤️ Bästa pratstunderna.               2. Mail från Harvard. Fortfarande weird.          3. Åh. Tack Skype❤️
           
 
Tisdag
I tisdags kom Elvira och Åsa lite random och hämtade mig och vi åkte in till stan. 

Sen när mamma slutat jobba åkte jag och hon till Kerstin som fyllde år! Satt och lekte lite med Sara, Miranda och Felicia. Mys!

Och sen efter det va det dags att åka till farmor & farfar på middag med släkten och Colleen & Anton! Jag och Elvira bokade även våra biljetter till Sthlm. 

 1-2. På natten blev det Skype som vanligt. Lite jobbigt att det alltid blir så sent bara. Men så värt!          3. Fortfarande blå.....? 

 
Onsdag
1. Igår skjutsade in mamma till jobbet för att få bilen. Snyggaste outfiten.           2. Brave.           3. Sööötkatt

 Hämtade Anton vid 12ish och sen åkte vi tbx hem till mig och hade en slappdag med filmer och fast food. Blev "Her", konstig men väldigt bra. Och sen blev det "Silver Lining Playbook" vilket jag missade slutet på eftersom det blev lite snack med K ist. 

Försökte desperat få lite sommar-feeling

Och på kvällen blev det bio med pappa, Ludvig och Anton. "Ant-Man". Sjukt mkt bättre än expected och faktiskt väldigt rolig!

1. Säga hejdå till Anton & Colleen. SÖG.           2-3. Pojkvännen försökte få mig att bli på bra humör. Han lyckades, som vanligt. Försökte även lära mig tyska, gick sådär. 


Nu är jag och Elvira på tåget på väg till Stpckholm :)