Helgen

Publicerat i: Allmänt
Fredag
Sov till typ 11 och sen spenderade jag hela dagen i sängen. Det blev "CitizenFour", igstöd från jobbet haha och mys med katten. 

1. FT med denna bruden oxå.         2-3. När man inte har energi att göra nåt är snapchat nice

Efter maten kände jag mig mkt piggare så jag bakade chocolate chip cookies!

Och tvingade sen familjen att ha en American Night med mig. Cookies, pb&j, root beer och ett egendesignat beer Pong haha. 

❤️❤️❤️

1. Bäst ändå.         2. Chattade med en tjej på AT&T och fick ÄNTLIGEN låst upp mobilen!!!         3. Mhm



Lördag
1. Igår gick jag till Telia och fixade mobilen. Yay!!         2. Fick ett sugmärke av en lapp....?             3. Köpte denna, fast en storlek mindre. Niiice. 

1. Shopping ❤️         2-3. Gick hem till farmor och farfar där pappa va. 

Fick med mig två läppstift från farmor. Tjoho!

Som sagt, snapchat ❤️

1. Inga kommentarer.         2. Love it.        3. Min helg. 

Provade det lila läppstiften jag fick av farmor. Detta är alltså modernt nu.... Hm, får la se om det blir nåt för mig haha. 

Avslutade kvällen med att titta på "Annie" och äta chocolate chip cookies med mjölk. LIVET



Söndag
Idag blev det kyrkan med mascara on fleek. Ärligt SÅ bra ögonfransdag. Då blir man glad!

1. När bibelappen har favorittypsnittet att välja på. Ni förstår inte glädjen asså❤️❤️❤️❤️❤️        2. Älskar moderna kyrkan.         3. Elvirisen är i staden!!!! ÅH

1. Som sagt, bra selfie-dag.        2. Love.          3. Fina plåster? Jaa

Åkte på kalas för Alex som fyllde 10 år. Beware

Alex fick en selfie stick!

Standard Eliasson-kalas 

1-2. På kvällen hämtade Josefine & Elvira mig och vi åkte på Unga Vuxna. Himla mkt bra samtal och trevligt folk!         3. Konstigt folk oxå ❤️