Mån - Sön v.15

Publicerat i: Allmänt
Oj oj, detta inlägget har visst legat och väntat utan att få text och bli upplagt haha. Så detta är inte förra veckan utan den innan. 

Måndag
1. Snapchat!       2. Kevin Hart asså. Love u.        3. Åh

Snodde idé från Pinterest och gjorde en lätt uppsättning 

Sen åkte jag in till stan för att fika med Rebecka.

Väldigt nice och mysigt!

1-2. Asså sjukt va priserna är olika...  145kr i Sverige och typ 70kr i USA. Suck.        3. Så blev några andra billiga ist haha

På kvällen kom farmor över och åt kvällsmat och left-over tårta. 


Tisdag
På tisdagen va det jättefint väder igen så jag passade på att gå på en promenad ner till vattnet. SÅ fint!

Sen när jag kom hem åt jag left-over pastasallad och tittade på tv-serien "River" (med Stellan Skarsgård!). Och sen la jag mig och solade lite 

Katten chillade oxå. Sen blev det te och snacks = banan & jordnötssmör 

Och på kvällen åkte vi till kusin Anton för att titta på hans nya lägenhet och fira att han fyllt 23!


Onsdag
1. I onsdag hade jag en massa småsaker jag skulle göra så det fick bli en lista haha.      2. Sen kom Lollo och lunchade innan jobbet.       3. Och jag pratade lite med Elvira.      4. Och tittade på "True Detective" som jag inte fattar vrf jag inte sett innan. 

Ingen kommentar


Torsdag
1. På torsdagen signade jag upp mig på att ta en onlinekurs i Grafisk Design på ett universitet i UK! Kul!!       2. Cheesy men ändå Cute kort jag köpt till Jennie & Linus.      3. Bokade biljetter till Sthlm!! Snart åker jag, Jennie & Josefine upp och hälsar på Elvirisen❤️❤️❤️

Åkte in till Jennie och käkade med henne och Linus och fick även se deras nya lägenhet.

Fiiiint! 

1. Är alltid nervös att jag ska råka svänga höger även fast det är rött....       2. Åh love.       3. Det är verkligen snyggt asså 

På kvällen tittade vi (mest jag) på Elviras konsert dom hade på skolan. Samlade in hela 86 tusen!!



Fredag
1. Åh.       2. Asså!! "Installerar uppdatering 14 av 72".       3. Kevin Hart igen❤️

Måla måla naglar

Åkte in (i väldigt fin frisyr & outfit) för att hämta bror och pizza

Jaa.... Kvällen


Lördag
Fin frisyr på morgonen innan jag skulle lämna tidigt för att åka till Frillesås och jobba (fota fotboll)

Rolig (och kaosig) dag ändå!

1. Körde förbi en bil med "Gbg" i Göteborg. Kul.       2. Liten surprise väntade på sängen ❤️.       3. Tacos-ish och Peter Pan

WOW! Han är verkligen så himla duktig! Jim Warren

På kvällen blev det dyra jordgubbar med socker och film


Söndag
Chill söndag

Kaos

Dags för ny mobil 2,5 år senare kanske?

Avslutade veckan med gött bad