Måndag
1. Började måndagen med att visa mamma Michael, killen jag bor hos, place         2. Och Breaking Bad innan Natalie och Keisha kom och hämtade.   3. Och vi åkte till Diamond Head för att hikea
 
Så galet fint på toppen!!
 
Whoop whoop stairs....
 
Mest random ställen att gå på. Så coolt och varmt 
 
Sen åkte vi ner till Waikiki och åt på kända Duke's. Galet gott!
 
1. Fiiiint på Diamond Head.     2. Blev lite bad och chill på stranden vid Waikiki.       3. När vi kom hem hjälpte Michael oss att planera lite saker och ge oss tips. Gött.         4. Bästa låten just nu
 
 
Tisdag 
1. Vi blev hämtade av Crystal påmåndagskvällen och fick låna hebbes döttrars sängar med mina IKEA-lakan!!         2-3. På morgonen hade hon fixat typ acai-bowls. Lovely. 
 
Och sen åkte vi mot Waimanalo beach med Crystal, Sophia (~11), Gabby (~9) och droppade även av Mason (~13) för sin Field trip. Asså naturen på väg dit!! Och STRANDEN!!
 
Adfkgsjgavafjhsa
 
1-2. Efter vi solat, fotat och badat åkte vi till Onos och köpte typisk mat, "Loco Moco" med burger, ris, ägg och sallad. Yum!          3. Fina Sophia & Gabby i bilen. Visar upp svenska dalahästar som fanns i deras målarbok!
 
Eftersom vi satt i bilen nån timma + 45 min för att vänta på att hämta Mason så blev det frisörsalong vilket jag ju såklart inte har nåt emot
 
Sen stannade vi på the area där Obama brukade/brukar va och köpte min första Shave Ice av en skitsnygg kille. Blev smakerna Pina Colada, Pink Lemonade och hans favorit Mango lol. Väldigt gott!
 
På väg hem chansade vi och blev droppade på Pearl Harbor för att se om vi hade tur och kunde åka ut och kolla på USS Arizona Memorial - och det gick! Asså Gud har verkligen vart med på denna resan, så himla bra flyt ändå. Vi kom ut på sista båten för dagen och fick båten/graven och pay respect. 
 
Sen gick vi runt en snabbis på ön och såg USS Missouri & USS Oklahoma eftersom det är ca 2 min gångavstånd från vårt hus. Så himla coolt
 
På kvällen tittade vi på Soul Surfer och myste (och va asociala lol)
 
 
Onsdag
1. Igår FTade jag med pappa och visade detta rummet som vi bor i. Dom gillar hästar liiite          2. Så fint!        3. Yay
 
1. 'Murica            2. Sovt med fläta          3. Åkte till North Shore med mamma Crystal, Sophia och Gabi. Bra kaffe
 
 Turistiga som vi är så stannade vi på Dole Plantation för att smaka den världskända Dole Whip. Mjukglass med massa ananassmak. Yum!
 
Sen stannade vi på några fina stränder för att fota och kolla vågor. Stannade på Ted's bakery och köpte garlic shrimps och den legendariska pajen. Crystal hade även köpt med det typiska "poke". Allt va amazingly gott! 
 
 
 Efter det åkte vi till Sunset Beach och kollade surfing (folk övade inför The Eddie). Passade på att köpa en coconut oxå! SÅ gott med både drickan och köttet

 Gott gott!

 Eftersom Natalite trillade och stukade sin fot så vilade hon hemma medan jag och tjejerna gick på utflykt vid huset. Galet att bo så nära The USS Arizona Memorial
 På kvällen kom folk över på Bible study och putluck

 Himlans mysigt med alla barn!

 Och Gabi ritade av och Natalite medan Mason försökte tvinga mig att lära mig chess haha

 Fin promenad på kvällen + Jurassic World + teckning. Orkade inte kolla mer än typ 30 min sp gick upp och la mig och sov

Men innan det blev det lite snapchat med Gabi


Torsdag 
Igår fick vi amazing frukost av Crystal. Ostgrej (typ omelett) och monkey bread - omg!!

Sen packade vi i ordning alla grejer eftersom det hade vart vår sista natt hos Crystal & Will

Sen bar det av till en ranch för att en kompis till tjejerna skulle rida 30 min

Sen åkte vi, och kompisens familj, ut vid kusten och stannade och fotade på några amazing ställen

Vi chansade även och stannade vid Hanauma Bay som tyvärr va stängt den dagen oxå....

Sen åkte vi och köpte Mochi glass!!! Har käkat det några gånger i California men va ju tvungen att prova här, stället det kmr ifrån

Och wow!! Red velvet, chocolate mint & strawberry chocolate

Fick även en gratis Shave Ice där Obama brukar äta (root beer & banan lol), gott! 

Gabi körde sin vanliga surt äpple

1. Natalie köpte en grön latte som typ alla, inkl hon, tyckte va äcklig haha.        2. Busarna här har verkligen ett logiskt men dåligt fantasi namn = The Bus.         3. Will & Crystal är så gulliga!

Snapchat gör tråkig tid i bilen kuuuul

1. Fina familjen vi bodde hos!       2-3. Blev välkomnade hem till Manoa men en sjukt fin och tydlig regnbåge. Såg ut som att trädet brann men inte brann upp så passade på att läsa om Moses och busken (2 Mos 3:1). Gud är god!

1. Myggor eller whatever det är gillar verkligen mig... Ca 10 bett nu.        2-3. Natalie & jag gick till Safeway och köpte pizza till kvällsmat + lite annat smått och gott

1. Tittade på en tung film - Coldwater.         2-3. Och sen när Natalie lagt sig redigerade jag bilder för fullt