Mån - Sön v.22

Publicerat i: Allmänt
Hehe nu när v.25 börjar imon så får jag skynda på lite. Lägger la mest bara upp det för att det är kul att ha allt sen :)

Måndag
Jobb

På kvällen kom kusin Amanda och vi pysslade ihop en bok med bilder och grejer från Annas baby shower. 

Typ fem timmar senare!


Tisdag
1. Chillade med katten         2. Fick avtalen från FotoNorden! Yay!         3. Asså SJUKT väder

Åkte till Mjörn och hade det gött. Liiiite pollen vid vattenkanten (?). 

1-2. Haha bilder från Simple Plan-konserten.        3-4. Tittade på Fallet O.J. Simpson.  Lol inte så sant om Kardashians....


Onsdag
På onsdagen va det jobb! Rastvakten Emilia. Fick en uppåt-puff av ett av barnen. Gullig liten sak. 

Förskolan hade avslutning så gick dit och kramade mina gullisar!! Köpte även biljett till när Miriam Bryant är i Alingsås. Yay


Torsdag
1. Kaos?        2. Lol.      3. Taggad att gå till jobbet när det ser ut såhär. 

Meeeen det blev ju typ lite bättre. Det hände nåt stort på dagis med - en grävskope-grej kom!! Wow!! Haha

Kom hem till pappa som köpt glass❤️ Hehe fint mamma


Fredag
På fredagen åkte jag in och brunchade med farmor. Väldigt mysigt!

Gjorde mig i ordning för att åka på Josefines examen. 

Whooop whoop. Jag, hennes päron och mormor va sjukt taggade! Haha

GRATTIS BABE

Sen skyndade vi oss och åkte till sysslingen Saras student. GRATTIS!!

Avslutade dagen med ett härligt (?) dopp. 


Lördag
En dag med vår kära farmor (eget inlägg)


Söndag
Åkte på Unga vuxna och sen hem och käkade ostbågar, japp det va min söndag det.