Mån - Sön v.23

Publicerat i: Allmänt
Måndag
På måndagen va jag och gick bredvid för att va personlig assistent. 

Efter mitt "pass" gick jag till torget och köpte mat med Rebecka. 

1. Alingsås asså❤️         2. Hehe.           3. Matcha osv

Lol jaa

1. Hahahahah.      2-3. Bajskatt


Tisdag
1. Men åh.        2. Mimmis kontor. Fiiiint.       3. Kanske det kanske 

1-2. Doodles.         3. Åkte in och käkade på Cyrano med mamma!

Yay Pride!!!


Onsdag
Jobbade på fritids 


Torsdag
Jobbade mer på fritids haha

Målade alla möjliga grejer haha

1-2. Sen gick jag bredvid som assistent på kvällen.         3. Och hjälpte Sara boka biljetter till Hawaii


Fredag
På fredagen gick jag upp omänskligt tidigt för att fota student i Jönköping. Allmänt kaosfotografering men men. 

1. Min kompis i USA jobbar på Tesla. Coolt jaa.       2. Kuuuuuul att köra hem sen när man gick upp 4 och jobbar 6:20-13....          3. Bra med musik iaf

1. Pizza när man kmr hem❤️❤️❤️         2. Lol.        3. Tittade på film med päronen. Sen somnade jag sjukt tidigt. 


Lördag
Mådde grymt haha. Allergisk och galet trött. 

Söndag
På söndagen har jag bara bilder på bakning, så det va la det (och tv-serier) jag gjorde?