Mån - Sön v.21

Publicerat i: Allmänt
Hade redan gjort i ordning bilderna i inläggen så får la ta och skriva lite kort och faktiskt lägga upp dom....

Stockholm kmr som sagt i ett eget inlägg men det är oxå typ klart så lägger upp det efter detta! :)


Måndag
1. Mådde inte super pga den där idiotiska pollen.....       2. Så fick gå hem på rasten för att ta en till tablett och även äta "lunch". Hade ju ätit med barnen så va inte i så stort behov av annat.         3. Sen satt jag och chillade med ett av barnen när jag kom tbx. 

Käkade lyxig mat när jag kom hem. Snapade även med Jennie. Fina är vi

1-2. Lekte lite med PK's hemsida efter jag haft online-lektion.        3. Och satt och väntade på att katten skulle komma in så jag fick sova (det åskade och blixtrade så ville ha honom inne...)

Jag och bror FTade även med farmor som fick hjälpa oss tvätta eftersom päronen va iväg haha. 


Tisdag
1. Jobb igen. Fick börja 7 men det är ju okej när man bor så nära jobbet ändå.   2. Känner man dina tatueringar??        3. Kaffe och måla. Life. 

1. Inga kommentarer.....        2. Åh!!         3. Åkte till farmor efter jobbet eftersom jag slutade vid två. 

Vi käkade och fikade med faster Pija. 

Sen drog vi på lägenhetsvisning. 

Och efter det va det förlovningsfest för Jennfier och Johan!! ❤️


Onsdag
1-2. På onsdagen kom kollegan Jessica och hämtade mig för att vi skulle åka upp till Karlstad och fota fotboll.        3. Hon fick en glassticka i fingret men glá ändå! Haha 

Vid halv tio lämnade vi Karlstad och började vår dryga 3hrs resa hem. Kom hem sjukt sent men vi hade kul så jaja!


Tors-Fre : STHLM (eget inlägg)


Fredagkväll
1. Kom hem från Sthlm gó och glá!       2. Fått en massa steg från konserten i Sthlm haha.        3. Shoppingen blev endast nagellack, skärp, linne och nya nice byxor !

Vid kl.01 åkte bror och jag mot Landvetter för att hämta hem päronen. 

Dom va försenade så vi (jag) fick roa oss på flygplatsen 

Whoop whoop!


Lördag
På lördagen gjorde jag inte så mkt mer än måla naglarna och Pinteresta

Och Pinteresta liten mer + prova ansiktsmask


Söndag
På söndagen åkte vi först till.....

Farmor för att fira morsdag där.

Och sen vidare till mormor och morfar för att fika en andra gång! Mys och flum!

När vi kom hem firade vi vår mor oxå