Mån - Sön v.20

Publicerat i: Allmänt
Måndag
1. Bra life ändå.        2. Asså fy.         3. Ååååh

1-2. Lektion om typography!!         3. Och filmnörd-test


Tisdag
Chill dag

Lite allt möjligt I guess haha


Onsdag
Tbx på jobbet där man får blommor, snapchatar (på rasten) & äter kallkorvsmacka

1-2. Yay!!        3-4. Asså snyggaste lådan för bröllopsbilder och USB


Torsdag
1. Torsdag 19 maj är min fina farmors födelsedag. GRATTIS❤️        2-3. Jobb med mina små barn. 

Haha det stämmer väldigt bra om SF iaf

SÅ fin jobbdag!

På kvällen blev det firande för farmor. Maaaassor med fika

Och snapchat.....


Fredag
1. Stört väder ändå.        2. HATA.         3. Ibland undrar man ju vrf man är singel, medan ibland förstår man helt

Läste sorgligaste boken på jobbet. Asså grät ju typ

Efter jobbet åkte jag till Maxi eftersom päronen och bror va utomlands. Blev ändå mest nyttigt - whaat

Gjorde mat och tittade på Avatar (lol Stanford-linne!) och TFIOS

Katten va med ofc


Lördag
På lördagen åkte jag och Rebecka in till Allum och jag köpte skorna jag letat efter. Sen åkte vi hem och fikade hos mig. Myyyys

1. Lol.        2-3. Sen på kvällen gjorde jag mat igen - känns kanske självklart men inte för mig hahah


Söndag
På söndagen åkte jag till kusinerna på kalas! Lite konstigt att åka dit utan familj men blev kul ändå såklart

Myyys

1-2. Haha skillnad på syskonen?       3. Åh så svenskt 

1. Efter kalaset åkte jag och hämtade bror som vart iväg med jobbet. Liiite bränd sådär.       2. Jag kollade tåg till Sthlm....       3. ...och lagade mat, IGEN.