Torsdag
I torsdag åkte jag, lite spontant-ish, upp till Stockholm!

Känns alltid värt att åka in till Gbg för att sen åka förbi med det rätta tåget haha. 

När jag kom fram så gick jag och satte mig på Jensens för att käka. Första gången jag suttit på en restaurang själv, väldigt konstigt i början men sen väldigt skönt faktiskt haha. 

Passade på att titta ikapp på mina onlinelektionen innan kära Elvira, som sovit lite för länge, skulle komma och möta upp mig. 

Tog ett tag innan vi hittade varandra eftersom jag är galet sämst på att hitta.    Men till slut så!
        
Vi satte oss och fikade och hade det gött

Sen gick vi till en vägg och hade Photo Shoot

Jag är en GRYM modell lol

Sen drog vi oss bort mot Grönan eftersom.....

...vi skulle gå på SIMPLE PLANs spelning!!!!!!

Asså whaaaaaaa

SÅ BRA

Kan ha knött mig fram så jag fick röra honom. Heh

Rafaela fick ett plektrum. Assså allt va bara SÅ BRA

Efter träffade vi basisten David. DRÖM

Sen kan vi ha smugit in typ backstage.... Men tyvärr inte hela vägen in. Men men kul och bra försök!

Så vid midnatt åkte vi tbx mot Kagge


Fredag
1. Blev fotad i sömnen, känd som man är haha.       2. Gullis-Elvira hade skrivit en lapp om hur jag tar mig ifrån Kagge hahah❤️        3. Så gjorde mig redo och drog mig in mot stan. 

Lämnade mysiga Kaggeholm. Asså ååh!

Och åkte bussar och t-banor till Södermalm....

För att gå på Fotografiska!!

Asså Nick Brandt. Helt amazing är han. 

Åke Ericson hade lite hemska bilder som jag inte orkade engagera mig i tyvärr. Den typ av bilder, dokumentation, är inte riktigt min grej att titta på. 

Men Bettina Rheims va coolt med massa kändisar och allmänt nice porträtt!

Sen kom utställningen Ikoner! Åh så glad att jag hann se den. Man blev bara SÅ glad och gråtig❤️

Efter 2-3hrs där gick jag vidare och kollade i lite affärer och käkade riktigt exklusivt på SubWay. 

Hittade lite allt möjligt kul. 

Satte mig även på ett Espresso House och tittade på en till Online-lektion. 

Och sen va det dags att sätta sig på tåget och åka hemåt. 

Väldigt nöjd med min korta, "spontana", trip till huvudstaden!