Mån - Sön v.25

Publicerat i: Allmänt
Jag hade visst redan gjort 3 inlägg för v.25-27 så dom blir iaf väldigt detaljerade haha. 
 
 
Måndag 
Efter min sista dag av bredvidgång gick jag till Pizzeria Kungen och mötte upp AMAAANDA. Vi köpte med oss pizza och drog hem till henne
 
 
Massa prat och snapchat. Standard. 
 
 
Tisdag
1. På tisdagen åkte jag in tidigt för att va på FotoNordens kontor (där jag kmr va i höst!).         2. Har nu ett eget skrivbord och en egen underskrift på mail ;) Vuxen!       3. Hehe min lunch va mindre vuxen....
 
Efter jobbet drog jag till stan där jag mötte upp Amanda. Vi gick till Pinchos och käkade. Mums! Gick även en snabbis på stan. 
 
Köpte två linnen, ett grått och ett vitt hehe.    Asså Sveriges natur ❤️
 
 
Onsdag
På onsdagen gjorde flätor med den sämsta benan ever. Blev sen hämtad av en kollega som bor i Alingsås. 
 
1-2. Det vs tvärstopp på E20 så fick ta lite småvägar innan vi kom ut på ett läskigt tomt E20 igen.         3. Yay jobbet bjöd på pizza!       4. Och tårta! 
 
Här jobbar jag alltså i höst. Helt okej utsikt. Touchskärm på datorn oxå, coolt. 
 
På kvällen gick jag och Rebecka till Åmanska parken i Alingsås för att gå på Miriam Bryant!
 
Va där lite tidigt.....
 
Sen kom Josefine & Elvira oxå. GRYM konsert. Love her!
 
 
Torsdag
På torsdagen jobbade jag på fritids (japp snurrig vecka med massa olika jobb). Chill dag eftersom det är sommarlov. Härligt!
 
Efter jobbet planerade jag vad vi skulle laga till mamma på fredagen. Pinterest❤️
 
 
Fredag (midsommar och mammas bday!)
Kunde inte hålla mig så gav mamma min present innan kvällen (när vi egentligen firade henne). Litet "spa-kit" med saker vi redan Gadd hemma haha, men bara för att visa att vi ska ha spakväll tsm. Myyys
 
Sen fixade vi i ordning oss
 
Och snapchatade liiiite kanske
 
Sen stressgjorde vi kransar innan jag och mamma gick till midsommarfirandet i VB!
 
Massa av mina förskole/skol-barn där❤️❤️❤️ Va med på några danser men sen blev det så varmt att jag fick gå till skuggan haha. 
 
Där satt vi med mysiga grannarna (och mina förskolebarn).  
 
Sen när vi kom hem fixade Ludvig och jag mat. Förrätt: gurkgrej med dillsås i och ett tomathjärta.     Huvudrätt: Ungsbakad lax med citron och salt & peppar. Med smörstekt sparris och pasta. Yummy.       Efterrätt: Vaniljglass och fruktsallad (jordgubbar, äpple & vindruvor) med smält choklad på. Amazing blev det!
 
Sen firade vi mamma lite mer. Himla bra dag asså!
 
 
Lördag
På lördagen åkte vi till Nyhem!
 
Kuuuul folk
 
Vädret och bilarna va väl inte direkt på vår sida men vi hade en bra dag ändå!
 
Fruktsallad med choklad när jag kom hem. Mums!
 
 
Söndag
Sur katt som ville leka
 
Jag och mamma åkte iväg till grymme-stället där smultronen smakade så himla mkt godare!