1. Min kära vän Rebecka har klippt mig igen (eftersom man visst borde göra det oftare än 1-2 ggr om året när man har kortare hår)... Denna gången blev det ännu kortare! Yay! SÅ NÖJD!

2. Jag har äntligen ny mobil! Och inte vilken som helt utan en iPhone 7 !!! Köpt den samma dag man kunde förbeställa och fick den samma dag dom första fick hämta ut - LYCKLIG

3. Jag ska ut och flyga igen. Över nyår är jag i California och sen flyger jag till Hawaii där jag är en månad. Okeeeeeejdå.

Nu låter det la säkert som jag är rik - ny mobil och resor. Men lol nej, speciellt inte nu iaf. Men nej, jag bara håller koll på priser och kör när det är som bäst pris! Fick alla mina t/r för 6500kr. Asbra✌🏻️


Nu ska jag försöka göra lite bildbomber med några bilder från varje vecka som vart typ. Det har vart helt galet mkt på jobbet så det har bara vart så himla skönt att slippa tänka på bloggen :) Men nu tänker jag att det kmr bli tråkigt att inte ha koll på mitt liv längre haha, så nu kör vi lite updates!