Hehe, hade skrivit klart inlägget mån-lör men inte orkat söndag sååå ja nu kommer förra veckans inlägg iaf. 
 
Måndag
På måndagen så vad jag med i klass 3 där jag fick läsa högt och va gympalärare. Verkligen favoriten...
 
På fritids spelade vi svåra spel och biljard.
 
Efter jobbet gjorde jag chokladbollar!!
 
Och tittade på den helt fantastiska filmen "The Road Within". Ville se den igen pga hur bra den är och oxå för att dom är i California <3
 
SE DEN!
 
 
Tisdag
1-2. Tisdagen va det jobb igen där jag blev pysselansvarig. Yay!           3. Haha asså va tänker folk ens?
 
1. <3333            2-3. Jobbet kan verkligen va nice ibland asså.
 
Så himla sant som Sufer Magazine sa. Det bästa med att resa är verkligen all kultur man får uppleva och människorna man träffar!
 
 
Onsdag
Taggad på jobb. Man ser ju bättre ut innan man får på sig allt hahah
 
Huffington Post skrev om Comic Sans och snubben behind it. Bästa.
 
Detta kom upp på facebook. WOW! Så himla gött när människor får bli den dom känner att dom är <3 Gött att han blev en så snygg kille oxå haha. Nä men sånt här är verkligen nice att få läsa om!! 
 
 
 
Torsdag
Bokade biljetter till Skönheten och Odjuret!!!!
 
1. Snapchat....         2. Goals!           3. När Michelle Obama va med i NCIS! ASSSSSÅ
 
Åkte in till stan för att shoppa lite (i regnet...). Kul att hitta massa tröjor med SF på, mkt roligare med svenska ord/städer!
 
Men så mysig stad jag bor i!
 
Hittade en himlans massa fint på Balders Hage (klockan finns på önskelistan!!). Sen gick jag och farmor hem till henne för att käka middag.
 
Passade på att fota grejerna jag köpt oxå. Dukar från Hemtext (2 för 199kr är allt gött). Vaser oxå från Hemtex och lite smink från Lindex.
 
Blev en blus från Gina och en till vas fast från Nille (måste sluta köpa vaser nu...). Köpte även bästa omslagspappret på Balders Hage. Även en ljusslinga och en Sverigeflagga.
 
Efter middagen satte vi oss i soffan och drack kaffe innan bion. Sen va det dags!!!! SÅ BRA. Åh, hela min barndom ju. Och låtarna dom lagt till va ju oxå så himla bra!
 
Haha sms-konvo med mamma...
 
1. 9/10. Japp.                2. Hahahah snap från Rebecka.         3. Snygg.
 
 
 
Fredag
På fredagen blev det lite NCIS och soundtrack från bion. Återupplevde filmen lite igen bara...
 
Shoppingen från gårdagen. Nöjd!
 
Hittade bilder från min graduation. Sjukt att det är två år sen snart. Ärligt liksom??
 
Haha gömd bakom alla blommor!
 
Åh så bra dag!!
 
Back to reality. Åkte till Rebecka och hade mysigaste fredagen (och början av lördagen!)
 
Snapchat ofc....
 
Åh va vi är konstiga hahah
 
Efter god mat så blev det lite klippning innan vi tog fram allt gott och satt och pratade "lite" till.
 
1. Åh så roliga!!          2. Körde "Jag har aldrig" fast vi åt chips ist för att dricka. Ändå rätt epic lol.       3. La oss la typ vid 2 så det va faktiskt okej haha.
 
 
 
Söndag
Seg morgon men när vi väl va uppe ur sängen så blev det lyxfrukost och Vänner. 
 
Läste även om alla underbara första april-skämt.
 
När jag kom hem tittade jag på den helt fantastiska filmen "Lion". Har blivit många bra filmer det senaste, kul!! Asså den lilla skådisen va så bra att det va jobbigt. Och Dev Patel är ju bäst (och snyggast!).
 
På kvällen blev det sista avsnittet av Parneviks och hundra försök till prat med Amanda men tekniken va emot oss. Varken facetime eller facebook funkade... :(((
 
 
Söndag
I söndags åkte jag och mamma in till kyrkan på en bra och tänkvärd gudstjänst!
 
Efter mötet åkte vi mot Dalsjöfors för att gå på kusin-kalas.
 
Det blev firande och massa goda pajer!
 
Och såklart lite snapchat
 
När jag kom hem igen så tittade jag på filmen "Chasing Mavericks" igen. Den är verkligen bra asså! Inte bara för att det är California och massa lovely ställen men oxå för att det är en bra story som dom visar fint.
 
Hittade även lite bilder från Apples kollektion. Tänk att ha nåt av detta!!! Så himla coolt!