Lördag 11 februari : Galet nice slappar-dag
1 & 3. Frukost ute i solen. Det har alltså regnat så mycket att vägarna är förstörda (i flera månader med andra ord..) men nu när jag är tillbaks så kom allt solen fram!                2. Sov så djupt att jag hade kuddmönster på kinden, alltid ett bra tecken haha.
 
Efter jag suttit i solen och göttat mig ett tag tog jag ett bad och käkade choklad. Helt ok.
 
Sen satte jag mig ute i vardagsrummet och tittade på massa avsnitt av The Office och åt lite alt möjligt.
 
Precis innan jag tänkt gå och lägga mig så tänkte jag att det va värt ett försök att tvinga Santiago att åka och köpa milkshakes. Det gick!!
 
Så very nice med midnatts-milshakes från In N Out
 
 
Söndag 12 februari : Soooonoma!
Söndagen började med massa snapchat, det enda jag gör sååå?
 
Många filter som får en att känna nice nice med vita tänder lol
 
Vid ett kom Alyse och hämtade mig och vi började åka uppåt mot Sonoma! Vi skulle åka dit och hälsa på Brenna som har flyttat upp dit med sin mamma.
 
Åkte igenom fina San Francisco <3
 
Och över brooooon
 
Älskar't
 
Asså wow så fint det va! Väldigt mkt svensk sommar-feeling. Men året om haha (68 är typ 20 grader)
 
När vi kom fram så visade Brenna att hon köpt massa gott som vi kunde ha på kvällen. Sen tog vi hennes mammas Range Rover (!!) och åkte ca 5 min in till centrum.
 
Där såg det ut som att tiden stått helt stilla.
 
Alyse ville in och prova olive oil så det gjorde vi, konstig grej att prova men oj så gott! 
 
Sen hade vi photo shoot mot en snygg vägg. Och jaa, vi hade alltså jeans-jackor allihop haha.
 
så mkt fint!! (speciellt sista bilden)
 
Haha
 
Kolla va gulligt!!
 
!!
 
Vi gick och käkade på HopMonk, väldigt god mat. Och tjejerna va the cutest och betalade för mig med <3 Sen åkte vi tillbaks hem och åt massa sött och drack te. Saknat detta!
 
 
Måndag 13 februari : Hem från Sonoma, lunch med Alyse och va med på Finas photo shoot
Igår gick vi upp tidigt för att åka hemåt... Alyse skulle egentligen till en lektion vid 10 men trafiken va sjuk såååå vi struntade i den hehe.
 
Vädret va helt annorlunda, mer typiskt bay area.
 
Fint ändå!
 
Vi åkte hem till Alyse och hämtade mitt iPhone case som hon beställt åt mig från Amazon, yay! Vi drack mer te, lekte med hennes hund (som såg ut som ett får) och sen åkte vi till Burlingame för att köpa te. Hehe, japp mamma. Mer te....
 
Vädret hade hunnit bli nice så vi gick runt där lite oxå. 
 
KOLLA! Love it! 
 
1. Fick denna söta fairtrade nyckelringen av Brenna <3          2-3. Alyse och jag åkte till ett sushi-ställe i San Mateo för lunch.
 
Hemska typsnitt men god mat (standard ändå)
 
Sen droppade Alyse mig vid Finas mammas affär eftersom dom skulle ha photo shoot.
 
När det blev mörkt fortsatte vi inne i deras fina hus. Kul att va med och se hur det funkade!
 
Jag chillade med hennes hundar
 
1-2. Och dom lekte med hennes ballonger               3. Sen gick vi och matade hennes grannaes stackars katt som inte kunde varken äta eller dricka själv men den där konan på...
 
Finas mamma Paulette gjorde dinner som va riktigt god. Kul att få vara där lite igen eftersom jag bodde där typ hela tiden förra gången jag va här. 
 
1. När jag kom tillbaks hem så väntade det en liten choklad-grej på sängen. Familjen hade stannat på en choklad-fabrik och köpt med sig nygjord choklad. Mmmm!           2-3. På kvällen passade jag på att umgås med min elaka och fina "lillebror".