Onsdag 1 februari : Chill dag
1. Frukost med amazing utsikt osv. Avocado-mackor har blivit en standard här nu.           2-3. FaceTimeade med Elvira och fick se hennes nya lägenhet uppe i hennes älskade Stockholm!
 
1. Yay!             2-3. Tittade på solnedgången och sen tittade jag på SKAM och hade det gött. Kvällsmat blev Donken-mat som Lexi & Aubreay köpte med. Väldigt nyttig och bra dag.
 
 
Torsdag 2 february : Pooldag & "shopping"
1. I torsdags så hade Elvira redan fått sitt vykort!! Snabbt jobbat PostNord.           2-3. Typ direkt efter frukosten så gick jag ner till poolen.
 
Blev en helt okej dag så att säga.
 
1. "Mestadels molnigt"            2. Åh!           3. Passade även på att FTa med Rebecka. NICE
 
Efter jag bränt mig så gick jag in och tittade på Netflix med Aubs.
 
Hade det helt okej inne oxå. På kvällen va Lexi lite deppig och trött så jag och hennes roomates, Aubreay & Ashley, åkte till shoppingstället.
 
Passade även på att köpa lite "nödvändiga" saker hehe. Mjölk va ju nödvändigt iaf, till min choklad-cereal hehe. Sen satte vi oss och tittade på tvserier och hade det gött. Dom mest "vanliga" dagarna hittils. Väldigt skönt!