Måndag 30 januari : Hejdå Amanda
I måndags så var det Amandas sista dag och min sista dag uppe i Waianae så efter frukosten gick vi upp till the Fryers för att säga hejdå. Suck. 
 
Låtsades som att det va en vanligt dag först...
 
...med Snapchat ofc haha.
 
Och Priscilla visade att hon övat på att fläta, och blivit grym på det!
 
1-2. Sen va det dags... Tog typ en timma att försöka säga hejdå till dom här. Asså fy. Aja, vi kommer la att ses snart på nåt sätt!                3. Sen gick vi tillbaka till detta rummet en sista gång innan Stacy skulle skjutsa oss ner till Honolulu.
 
1. Hon droppade Amanda på flygplatsen och jag hade verkligen inte tänkt på att jag inte vet när vi kmr ses nästa gång, så den tanken va ju inte supernice när den väl slog mig. Vi sa iaf hejdå och sen skjutsade Stacy mig till ett ställe som va billigare för pick-up.            2. Där blev jag hämtad av den coolaste snubben haha. Hade riktigt kul konversationer med honom! Uber och Lyft ger ju typ lika mkt som att lära känna nytt folk genom kompisar asså.              3. Sen satte jag mig utanför Lexis lägenhet och väntade på att hon skulle komma hem, ca 10 min haha.
 
Sen chillade jag och hade det allmänt gött i lägenheten med bästa utsikten.
 
Vi gick ner och köpte lite allt möjligt i affären i lägenhetshuset oxå, en amazing chokladmuffins bla. 
 
 
Tisdag 31 januari : Chill hos Lexi & Cheesecake i Waikiki!
På tisdagen så gjorde jag typ ingenting, vilket va väldigt skönt. Kom på att jag faktiskt inte vart helt själv på typ en månad. Så det va gött att bara slappa och ta det lugnt framför datorn/tv.
 
Efter Lexi va klar med skolan så käkade vi lunch och jag fixade lite vykort som jag vet iaf några har kommit fram, kul!
 
Tittade på solnedgången och Skypeade med Lexis svenske Gustav.
 
Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till vårt älskade Cheesecake Factory för första gången (va ju med Amanda tidigare).
 
Beställde in Fish N Chips att dela på och sen en Oreo-cheesecake. Cheesecaken va tyvärr inte så amazing som vi hoppades men men.
 
 Vi gick hem, ca en halvtimma. Hann med mycket flum och sjungande på den tiden hahah.