Torsdag 5 januari 
1. Jag och Lexi gick på en kort promenad i San Carlos. Va ju tvungen att få vara i solen en liten stund iaf.         2. Lämnade lite svensk choklad och en thank you-note till Gilmans.            3. Sen åkte Lexi och jag till Which Which för att köpa den godaste milkshaken ever, med Oreos! Amazing! Efter det droppade hon mig hos Colleen & Ron som ska bli mitt hem för resten av dagarna i California. 
 
1. Jag smsade Anton och sa grejer jag vill hitta på när han och jag åker in till San Francisco. Hans svar "Ok" hahah åh.         2. Fick se Antons senior pictures. Så sjukt att han börjar på college i höst.                    3. Det väntade en present på min säng. Åh!
 
Va mest bara hos Colleen & Ron för att lämna mitt luggage för att jag skulle åka till Rwc och äta dinner med mina favvotjejer!
 
Fick även äntligen träffa grandpa Bob och Moe igen. Vi åkte till The Old Spagetti Factory och fick sitta i vagnen, whoop whoop! Så mysigt att få träffa alla igen.
 
1.Efter middagen skjutsade Bob hem mig till Colleen & Ron igen och då kom Anton och hämtade mig för att åka till In N Out med sina kompisar. Yay, umgås med 18-åringar är kul.             2. Öppnade brevet och presenten när jag kom hem, Ghirardelli-choklad och ett presentkort på Starbucks. SÅ NICE!         3. På kvällen kollade jag och Anton på film och bara hade det allmänt gött.
 
 
Fredag 6 januari
Igår så åkte jag och Anton och hämtade hans tjej Maya innan vi åkte vidare mot San Francisco. Yay! Käkade frukost med dom nya hundarna Mr. Ed och Taxi. Så himla gulliga.
 
Första stoppet på vår SF-resa va Baker Beach där man kunde se Golden Gate-bron från ett fint håll. Himlen va så himla blå och härlig, tyvärr så är det ju lite blåsigt och då oxå apkallt haha. Men vi fick iaf en hel del nice bilder och det va väldigt kul att va där och få känslan av att faktiskt vara tbx!
 
Andra stoppet va the Painted Ladies. Dom typiska San Francisco-husen. Så himla mysiga och fina! Det har liksom bara inte blivit av att jag åkt dit innan så det va väldigt nice att äntligen va där.
 
Stopp nummer tre var Mr. Holmes Bakehouse som är är allmänt känt via Instagram haha. Dom säljer massa olika donuts, därav den väldigt passande slogan "I got baked in San Francisco", hehe.
 
Gott och fint! Sjukt mkt mindre än jag trodde dock haha. 
 
Sen åkte vi vidare till Mission Disctrict och gick runt och kollade på coola byggnader med nice murals. Några jag sett innan men även en del nytt. 
 
Fjärde eller typ femte stoppet var Dolores Park. Min älskade park där alla är välkomna. Även fast vädret hade hunnit bli sämre så är verkligen utsikten amazing. Dom har gjort om en del av parken oxå, så nu är den ännu större och finare. Love it!
 
Innan vi drog oss hemåt käkade vi lunch på ett nice mexikanskt ställe. Har käkat där förut och hade för mig att det ändå va rätt nice, det va det. Anton & Maya beställde burritos men jag va inte tillräckligt hungrig så fick bli några taquitos. Gott det med!
 
Efter en lång och rätt intensiv, men kul, dag åkte vi hemåt för att äta middag med familjen. Annika och hennes kille Erik kom dit så jag fick träffa honom, och sen kom även Nolan hem. Till efterrätten kom Antons kompis Santiago över. Mina fina små boys! Men eftersom jag är sämst så orkade inte ja hänga med ut igen vid typ nio så jag stannade hemma och pratade med "dom vuxna" haha.