December

Publicerat i: Allmänt
 
1. Juligt i Alingsås          2. Min fina vän, hehe.        3. Sorgligt att se kollega Martins vattenflaska i papperskorgen...
 
En dag när vi gick till Falutorget på lunch och käkade alldeles för mkt mat.
 
Pepparkaksbak med farmor!
 
Såååå nöjd!
 
En dag i Göteborg med Elvirisen!
 
1-2. Julkänslan på topp med knäck och julkalendern.     3. Nya nagellack är alltid nice
 
Vi fick säga hejdå till vår älskade lilla Lakrits-katt <3
 
1. Yay!        2. Nöjd med denna oxå!       3. Fika hos Rebecka. Mys!
 
En söndag i december åkte vi till Jensens och käkande innan vi skulle till Liseberg
 
Vi skulle på julkonsert i Lisebergshallen och sen en sväng på jul på Liseberg. Mysigt
 
1. Vissa dagar är bättre än andra!        2. LUCIA på jobbet        3. Åh, Skam <3       4. Yay!
 
2016 blev året blev två nya tatueringar (men nästa tre eftersom min första va typ 28 december -15). Denna gången blev det en förgätmigej
 
Min sista dag på Foto Norden:   1. Hade skrivit lappar till kollegorna och la med te eller choklad.          2. Checklista så man inte glömmer nåt         3. Sa hejdå till lokalen        4. Och fick en himlans massa grejer. Åh asså bästa kollegorna <3
 
1-2. Träffade fd kollegan Sofia för en fika i Göteborg. Mysigt och kul att äntligen få tid att prata om allt.           3-4. Farsdagspresenten Rouge One med far, bror och Patrik. Kul och bra film!
 
 
Jul kommer oxå i ett eget inlägg eftersom jag apparantly är sämst på att faktiskt korta ner och inte ta med så mkt bilder.. hehe
 
 En av de sista dagarna i december åkte jag till Rebecka för att 1) Prova den snygga ölen jag fått av kollegan Andreas  2) Käka thai   3) Prata om en himlans massa grejer  4) Klippa mig
 
Förberedelser för min resan tbx till USA (två månader!). Avslutar december här och fortsätter sen att lägga upp allt i egna inlägg från resan