Fredag 20 januari : Waianae -> Waikiki
Gick upp supertidigt på fredagen eftersom pappa James skulle åka ner till Waikiki för att jobba där, så vid 5:30 på morgonen åkte vi neråt. Lyssnade på det hemska moment när Trump blev president. Usch. Orkar inte ens...
 
Blev lika amazed denna gången jag kom upp till Lexis lägenhet och såg utsikten!
 
Tittade på tvserier och hade det allmänt gött.
 
På kvällen va vi galet hungriga men Lexi va sjuk så vi ville inte gå ut så det fick bli Dominos pizza som man amazingly kan få delivered till dörren.
 
Vi följde pizzan varenda steg haha
 
Sjukt god pizza och bröd
 
Efter vi käkat pizza och börjat titta på filmen (Alice i Spegellandet) så va det fyrverkerier nere vid stranden i Waikiki, Man ser dom från balkongen här, helt ok.
 
 
Lördag 21 januari : Fancy frukost, shopping & sushi
1. Asså wow!! Emma Swan i Once Upon A Time.           2. Min sängplats för helgen (+ sista veckan på Hawaii).       3. Voggy dag (luften blir helt knäpp från vulkanen)
 
1-2. Blir alltid glad över dagens bibelord!             3. Igår tog vi en härlig sovmorgon och Lexi fixade en riktigt nice frukost.
 
Vi mixade guava med sparkling dricka. Blev faktiskt riktigt gott och såg fancy ut hehe. Lexi gjorde även pannkakor från scratch - vilket man visst inte gör här så det va helt amazing och det berättade vi för alla hahah. Åh, amerikaner asså <3
 
Blev ju även såklart snapchat
 
Snapchat där vi ser ut som killar är alltid nice
 
Efter frukosten så gjorde vi oss iordning för att åka och shoppa.
 
Lexi fixade mitt hår, blev riktigt nöjd! Som vanligt.
 
Eftersom det va pissväder (men fortfarande ca 20-25 grader) så åkte vi till Ala Moana shoppingcenter.
 
Hittade äntligen en ny bikinitopp, träningsbyxor (både långa och kortare), en kjol och en typ sarong. Väldigt nöjd! Efter vi shoppat klart mötte vi upp Michael, som jag bodde hos förra gången jag var här.
 
Vi åkte och hämtade upp en av Lexis roomates Aubrey och sen åkte vi för att käka middag. Det blev sushi!
 
Vi spelade Head's Up och jag sög riktigt mkt på det men det va kul ändå!
 
1 &3. Sen åkte vi hem och köpte glass och tittade på Once Upon A Time.               2. Mina knän ser härliga ut just nu, för jag gjorde sjukaste "trillningen" utanför shoppingcentret. Jag trillade nog på riktigt i minst 10 sekunder, jag bara fortsatte att halka (i vattenpölen) och till slut landade jag på knäna. Yay, sämst eftersom mina knän inte kan hantera nåt i grunden. Aja, vart lite svårt att gå idag (söndag) men det funkar. Lexi fick sig ett gott skratt som varade typ hela dagen, så det va ju gött iaf haha!