Jennie & Linus

Publicerat i: Allmänt
19 augusti - Förberedelser
Jag och Hanna åkte för att fixa i festlokalen och så dagen innan bröllopet, men först så stannade vi vid Borås arena för att hämta en grej till festen. Men eftersom vi är så himla kändiskåta och allmänt fåniga när det gäller sånt här, så lyckades vi få en tour av Borås arena haha.
 
Dom visade oss verkligen typ allt! Och vi fick även se när dom tränade, hehe. 
 
Som sagt, nördar som njöt av varenda sekund. (Vi hejar alltså inte ens på Elfsborg men ändååååå).
 
Så vi hjälpte till att fixa det som va kvar och sen åkte vi mot hotellet där vi skulle sova. Det var bruden, tärnorna och jag. Och såklart Linus och hans boys oxå. 
 
På kvällen innan gick vi ut och käkade på Bada Bing i Jönköping (där hotellet låg). Väldigt kul och gott!
 
1. Åh bästis <3        2-3. Så var det dagen med stort d!
 
Vi käkade hotellfrukost innan vi åkte till frisörsalongen och fixade håret och sminkade oss. Sen åkte vi och bytte och och käkade lite lunch innan det va dags för fotografering!
 
1-2. Åh så kul!!       3. Galet. GRATTIS mina fina vänner!       4. Haha är det detta som the cup holder är till för egentligen kanske?
 
Som sagt, SÅ kul!
 
1. Gav upp rätt snabbt....      2. Partyyyy      3. Fick äran att sitta mittemot dom här snygga människorna.      4. Det här kan ju ha vart det bästa på hela bröllopet, ofc att det va nice när dom sa ja, men det va ju ingen surprise och så liksom. Men när dom höll tal till varandra. Åh. Grät ju till och med när jag satt och tittade igenom bilderna efteråt. Finisar <3
 
För att avluta med ett skratt lägger jag in dessa amazing bilder som Rebecka lyckades ta när vi "dansade". Japp, mina dansår är bakom mig så att säga... Men kul va det!