Oktober

Publicerat i: Allmänt
1. Jobblyx = en cola och en choklad från bossen      2. Jobbvardag = kaffe ett antal gånger om dagen.       3-4. Jobb i allmänhet = lovely solnedgångar
 
1. I oktober dricker man pumpkin spice latte, japp.       2. Andreas tycker det är skitkul att jag snapchattar jämt haha       3. Kusin Oscar kom till mitt jobb och hälsade på och vi gick på lunch på Pizza Etc, väldigt fancy
 
I oktober fick jag äran att fota och vara med på min kusins förlovning!! Asså ÅH! Finisar <3
 
1. Fick även se min käre väns nya lägenhet som hon redan hade fått SÅ snygg.      2. Tog ju såklart med lite inflyttningspresenter och mest nöjd är jag över den fina lilla kaktusen.         3. Höst-ish i Göteborg      4. PSL #3
 
1. Mhm...         2-3. Mysig höstkväll i VB       4. Det är coolt att matcha har jag hört
 
Gick ju såklart Ljus i Alingsås, lika o-wow som dom senaste gångerna. Men fint är det ju iaf.
 
Fika me da babe efter LiA.
 
1. Mys hemma hos Jennie. Standard att gömma sig under filtar och bara njuta av livet      2. Nöjd med sin frisyr!          3. När man får mail från jobbet haha         4. Perfekt!
 
1. Mys hos Hanna med go mat och nice människor.       2. Allmänna tråkiga vardagssaker som att borsta tänderna gjorde jag ju oxå i oktober.       3. Om vi har många kataloger? Ehm JA. Här är långt ifrån alla med.      4. JA
 
Haha vi är ju, som ni märkt, väldigt allvarliga på jobbet. 
 
HÖST
 
1. Verkligen helt gult utanför köksfönstret!      2. Throwback till när Brenna och jag var och fotade i Half Moon Bay.       3. PSL #36659      4. ÅH
 
Va hemma hos mormor och tvingade henne va med på lite snapchat oxå. Hehe förlåt
 
1. Det roligaste med jobbet     2. Haha Martin och Tina LK, wow asså        3. Bio med jobbet. Kul!
 
Gick ut och käkade lite för mkt, men gött ändå. Så värt pengarna ibland asså. Speciellt när man får med sig en mugg kaffe hehe
 
Alltid när vi nått ett katalogmål (typ 75, 100, 200 kataloger) köpte Andreas med fika till jobbet. NICE!
 
Typisk svensk höst, med lite influenser från Hawaii.
 
Bjöd hem ma ladies på Halloweenmys. Och eftersom man är en sån overachiever så blev det mkt av allt haha.
 
Bra och rätt så uneventful oktober!