September

Publicerat i: Allmänt
 
1. Min fina fd kollega Sofia.       2. Hahah Göteborgshumor på jobbets FB.      3. Klart man ska matcha på jobbet liksom. Martin ser ju inte riktigt lika glad ut över det som jag hahah
 
Vi åkte på församlingsläger med Pingstkyrkan.
 
Asså bebisar är ju det bästa! Här är det en liten mini-Lewin.
 
Mer häng med denna muppen
 
Och så lite mer redigerande av bilderna från Jennie & Linus bröllop. Såå nice!
 
1. Lol wow, ser verkligen sporty ut.      2-3. Jag va tvungen att åka in och jobba en dag eftersom alla resurs-fotografer va sjuka... Så fick ta tåget vid 04:48 och åka in till Gbg för att hämta utrustning och bil och sen åka och fota skola i Gbg. 
 
Satt ju såklart bänkad framför Apples Special Event : iPhone 7!!!
 
Jobbet = Krig med Robban + Fredagsfrukostar
 
Sen gjorde jag ju faktiskt så att jag beställde 7an!!!! Jag har haft min iPhone 5S i drygt 2 år, nästan 3, och kände att det verkligen kunde vara dags. Typ liiiite glad sådär.
 
1. Mkt häng med denna donnan oxå        2. LOL        3. Även häng med denna frugan!
 
Sen klippte jag ju mitt hår ännu kortare, det kändes som att det rätt fort hade nått en sån där awkward längd. Så nu körde vi ännu mer, och jag blev riktigt nöjd! Har ju den bästa frisören sååå <3
 
Fick bilderna från Evelina, som fotade på utbildningen. Nice att ha vänner som är fotografer! (Så jag förstår hur ni alla känner nu hahah)
 
Jag beställde min nya iPhone dagen man kunde börja förbeställa och sen fick jag sjukt nog ett sms om att den fanns att hämta ut samma dag dom började sälja den!! Trodde jag verkligen inte. Men oj så nice!! Så jag och två kollegor åkte in till Nordstan och käkade och dom gick med mig för att hämta ut den. Iiiih
 
1-3. I september var det även dags för dop för en av mina nyaste kusiner, Alvin. Fint! Haha han sov igenom hela grejen, så himla gulligt.       4. Älskar namnet "Mörker är brist på ljus" (Darkness is the lack of light)
 
1. Jag kollade och bokade biljetter till San Francisco - för ca 3000kr. Say whaaaat.        2. Bokade även biljetter till Hawaii (från San Francisco). Så mina biljetter blev bara ca 6000kr denna gången.        3. Åh gör ont att se detta nu. Men åh love you katten <3        4. Gick på bio med far!
 
Jobbade över för att bli klar med så många kataloger som möjligt. Vi fick även den första kartongen med kataloger, kul att se!     1.   Här är min katalogboss Andreas.      2. Och jag med min första katalog.      3. Wow!
 
Kalas för kusin Alex med fika, sång och hopp på studsmattan. Haha mamma ser livrädd ut och mormor står och fotar och skrattar.
 
1-2. Haha bästa från Hawaii. Josh va inte direkt snäll mot Sophia....      3-4. Vinkväll på jobbet (och hejdå till Sofia).
 
1. Wooooho!       2. Haha, klart hon ska få sina finaste Snapchatbilder.          3. Åh <3
 
Bra september med både roliga och tråkiga händelser!