Måndag
Fick tid hos sjukgymnasten igen för att kolla lite nogrannare. Gött att ha kollat innan alla går på semester. Efter jag vart där gick jag till farmor på lunch. 
 
Sen åkte jag hem för att ta tag i tvätt och packning för Gullbranna. Kul kväll...
 
 
Tisdag
Hade det gött i solen och gjorde typ ingenting.
 
Sen åkte jag in till stan för att fika med farmor och fixa lite grejer inför GF. Tog med pizza hem till familjen innan jag packade klart. 
 
Denna fina hyllan hämtade jag på Maxi. Asså vill ju typ bara flytta och inreda nuuuuu.
 
På kvällen kom Elvira för att gå ner till sjön och se fin (men kall) solnedgång innan jag skjutsade in henne till stan och hade våra lovely terapi-samtal i bilen mitt i natten.
 
 
 
Onsdag
Sen på onsdagen va det äntligen dags! GF!! För typ femtonde året i rad åkte jag till Gullbranna. Då är det sommar på riktigt!
 
Rebeckas pappa skulle ha möte i Falkenberg så vi stannade där och tog en fika innan vi åkte vidare.
 
Så himla skönt att ha med Lasse (Rebeckas pappa) som kunde hjälpa till med husvagnen. För sånt kan jag ju inte :)) 
 
Innan vi gick på Crew-träffen gick vi runt lite på området, kollade kyrkan där vi skule jobba och hann även med en fika med Jonatan. Sjukt bra väder ändå! Coolt att man fick va med på GFs snap story oxå, väldigt coolt.
 
 
 
Torsdag
På torsdagen körde det igång!! Vi matchade inte (!) och livet lekte. Bra väder även denna dagen. Vi hängde med våra vapendragare Jonatananarna.
 
Innan första artisterna kom upp till scenen där vi va artistvärdar så hämtade vi grejer och fixade i ordning.
 
Sen började konsertandet!
 
Godish mat och bra konserter! Jimmy Needham ägde som vanligt. Kul när mellansnacket blir bra det med!
 
1. Såhär såg vår utsikt ut i kyrkan oftast. Stog backstage och höll koll på läget.         2-3. Syssling Louise kom på besök och stod och smög utanför.
 
Här är Fredrik, en av kyrkans två (och alltså våra) tekniker. Det va vi fyra som körde förra året med så det va nice att få köra i år igen! Vi la oss helt okej tid ändå. Innan sista konserten slutat haha.
 
 
 
Fredag
Men det va så det fick bli för att orka gå upp och hinna va Crew! Matchade lite bättre på dag 2.
 
1. Här har ni ett mästervärk som vi kallar "Fredrik på gaffeln". Vi är väldigt stolta över det.           2-3. Jobb aka häng i kyrkan.
 
Eftersom vädret va mindre kul på fredagen så satte vi oss inne i Mysstugan och åt hos Jonatananarna!
 
Sen fixade vi lite mer backstage i kyrkan och fortsatte gå på konserter.
 
 Väldigt mkt bra konserter!
 
 
 
Lördag
1. Taggade på crew-möten vid kl.11 varje dag. Kom för kaffet..            2-3. Hamnade på ett seminarie som va väldigt intressant och bra. Inte alls så awkward som det hade kunnat bli heller. Så rekommenderar starkt att lyssna på Rickard Sundström om han finns nånstans!
 
Sen bokade vi biljetter till Ed <333333333333        Bara ett år kvar nuuuuu haha.
 
Fika för att få energi när man helst bara lägger sig och sover en hel dag haha.
 
Elviras kompisar från Sthlm kom och spelade så då va vi ju ofc där och hejade! Stört bra musik oxå!!
 
Sen gick vi till husvagnen och tog en paus från allt och alla. Skrattade så mkt att vi fick sminka om oss hahah. Åh så himla bäst <3
 
BÄSTA KONSERTEN!! Asså plz lyssna på Moriah Peters. Dör på henne. Så mkt goals på alla möjliga sätt!
 
Hängde ju såklart med våra Jonatanar mellan konserterna oxå. Fick även säga ett sjukt awkward hej till Moriah aka min idol Peters tack vare dom. Tyvärr blev jag även hooked på fidget spinnande pga dom med, såååå båda bra och dåligt där I guess.
 
Avslutade sista dagen med massa bra konserter och häng alldeles för sent på natten. Tror vi somnade halv fyra men det är ju så det ska va!
 
 
Söndag
Det kände vi ju dock av "lite" på söndagen. Tog ett varv och sa hejdå till folk och mitt älskade Gullbranna innan vi åkte hemåt.
 
Lyssnade på bra musik och snapchattade innan det blev sängen efter en stört bra festival!