Vecka nio

Publicerat i: Allmänt
Måndag
1. Sånt jag stör mig på när jag tittar på film/serier.                 2. Sånt jag inte stör mig på = snygga killar. Tänk att han t.o.m finns i Sverige.                    3. Åkte hem till mormor & morfar och lämnade lite Hawaii-grejer. Mysigt att träffa dom igen! 
 
 
Tisdag
1. Det måste verkligen bli snart....                   2. BÄSTA DAGEN. Dagen man verkligen älskar Sverige.               3. Även fast det va bajs-kallt :)
 
Åkte in till farmor efter jobbet för vi skulle käka semla! Gillar ju semlor man köper men asså wow, farmors är ju helt klart den bästa ever <3                Vi ringde Anton när jag var där så han fick säga hej till mamma och farmor. Det va nice för oss alla! 
 
När vi kom hem så tittade mamma igenom lite bilder och hittade mkt...fint....
 
 
Onsdag
På onsdagen började jag inte förrän 11 så jag tittade på lite mer Gåsmamman och dog lite på "Gustav". När jag kom till jobbet va jag rastvakt typ hela dagen så en annan fröken kom med en kopp kaffe så jag skulle hålla mig varm <3
 
1. När jag kom hem fixade jag lite med mitt CV.                2-3. Och snapade ofc. Detta kan ju vara det bästa filret ever. Ska lära mig sminka mig såhär haha.
 
1. Detta är ju det nästbästa filtret, speciellt när man nästan får med Ludvig.             2. Ska nog ta en tripp till IKEA! 3. Hahahahah tyvärr är nog detta jag, fast verkligen inte pga att dom är poor utan för att dom inte har iPhone. No iPhone no date lol.
 
 
Torsdag
I torsdags hade jag inte jobb så då åkte jag in och lunchade med bror. Kul att bonda lite nu när jag är tillbaks! Efter lunchen blev det en snabbis på stan innan jag mötte upp Rebecka på fika. 
 
Bääääääst
 
 
Fredag
1. Köpte alltså trosor för 600kr. Värt osv. Men men, skönt att ha haha.                 2. Köpte även ett nytt nagellack (för jaa, det behövde jag...) med konstigaste namnet. "Sunlit Snapdragon" ?               3. Avokado-mackor och Sherlock.
 
Provade lite outfits, bl a mammas gamla klänning. Wow fashion!
 
1. Rebecka för 5 år sen! Kul att se sånt nu.             2. När filtrena inte funkar....              3. Tittade på Passengers och hatade Jennifer Lawrence för att hon är så snygg. Men väldigt mkt bättre film än jag trodde!
 
Asså alla memes som finns om Disney är ju bäst. Man får "lära sig" så mkt nytt och dom hjälper en lägga märke till massa grejer man missat. Love it.
 
Vi blev ju filmade när vi "dansade" till en talkshow-thingy och nu hade den kommit upp på youtube. 
 
Wow. Det va verkligen synd att jag stod så långt fram..... Men men, jag såg ju lycklig ut iaf hahah. Och visade lite moves som jag inte vet vart jag fått ifrån och definivt aldrig kmr göra igen.
 
 
Lördag
Igår så började dagen med en perfekt avokado, TACK! Och sen fortsatte den med NCIS och snapchat.
 
Och fortsatte med lite mer snapchat... Som sagt, detta filtret asså <3
 
1. Hahahah        2. Ja.               3. Hahahha
 
På kvällen åkte jag hem till Josefine för att titta på Mello med henne och Einar. Myyyyys och kul!
 
Matchade min Bitmoji väldans bra lol. Fick ju bli lite snap där med.....
 
 
Söndag
Idag så fick vi en riktigt bläig surprise - SNÖ. Nej. Nej. Nej. Usch. Hade rullgardinen nerdragen och FTade med Anton eftersom han inte kunde sova, mys att få lite updates från Bay Area. Sen iggade jag vädret lite mer och satte mig i badet.