Måndag
1. Skrev ett brev till Jennie som hon fick på kvällen när vi firade henne.            2-3. Och tog en massa selfies ofc.
 
1. Och några till....          2-3. Vid 11 gick jag till jobbet för att vara rastvakt och vara fröken i förskoleklass.
 
Vi gick till skogen! Som är precis bredvid mitt hus så det va inte så långt haha. Sen gick jag hem och drack hjärt-kaffe.
 
Efter en liten stund tog jag tåget in till Alingsås för att åka med Rebecka och handla grejer till kvällen.
 
Vi skulle nämligen ha bday-mysparty för Jennie!
 
Blev verkligen såååå mysigt!
 
Och flummigt hahah
 
Sen åkte vi alla hem i våra snyggaste outfits.
 
 
Tisdag
Jobbade som rastvakt och sen på fritids för dom som är lite äldre så det va kul!
 
Sen åkte jag hem och tyckte synd om mig själv eftersom jag verkligen blivit sjuk.
 
Va ju sjuk sen i fredags men det hade liksom inte dragit igång ordentligt, men det gjorde det på tisdagen...
 
Så jag tittade på The Big Bang Theory med pappa.
 
 
Onsdag
Och sen på onsdagen kändes det som att jag skulle dö :))) Usch
 
 
Torsdag
Och på torsdagen va det ännu värre så fick ställa in massa planer :(
 
 
Fredag
Även fredagen sög....
 
Så det blev tvserier, naps och Snapchat haha
 
På kvällen kom pappa hem med pizza!
 
Sen blev det lite med TBBT
 
Och så hittade jag en helt amazing bröllopsvideo. Asså åh!!
 
Allt va bara så himla amazing. Åh.
 
 
Lördag
På lördagen ignorerade jag min hälsa haha och åkte till loppis med mina päron.
 
Sen dog jag ju typ när vi kom hem, verkligen ingen energi kvar. Men jag hade köpt glass så det fick jag ork igen! Fixade lite posters oxå. Kul med designen
 
Tittade på Friends with Benefits. Den är verkligen en nice romcom.
 
 
Söndag
Igår mådde jag oxå bajs. Asså SÅ trött på det nu. Ingen energi och massa hosta...
 
Hittade massa fina designer på In N Outs hemsida, tänker att det nog kan bli lite tavlor av det! Fries <3
 
Sen gick jag igenom grejerna jag köpt på loppisarna/second handsen. En fin flaska och en bok med niiiice blom-bilder från Hjulet.
 
Och sen en himlans massa vaser från Vinden. Att man betalade 90kr för allt detta är ju oxå helt okej.
 
Hittade lite gamla bilder efter det hahahah asså wow.
 
KOLLA! hahah
 
FaceTimeade med Elvira en stund och pratade om lite allt möjligt samtidigt som jag åt quesadillas med salsa. Sen blev det lite FT med Santi oxå. Nice att försöka hålla kontakten med USA-folket.
 
Nu är jag hemma på lunchrast och ska gå tillbaks till jobbet för 3hrs snart. Åh, är verkligen fortfarande sjuk så får se hur det blir imon.... Aja, dom va gulliga och lät mig ta en längre rast så jag hann hem och vila lite iaf! :)