Vecka tio

Publicerat i: Allmänt
Måndag
1. I måndags så blev det inget jobb så då kom farmor hem till mig för att titta på bilder från min resa.       2. Det va även ett helt år sen jag va på Kualoa Ranch... Sjukt.               3. Och SAS tyckte jag skulle åka tillbaks igen haha.
 
Farmor fick samtal så då roade jag mig lite hehe.
 
Pappa köpte med sig semlor! Niiice
 
 
Tisdag
På tisdagen så va det jobb som gällde. Askallt. Men kul att se barnen så lyckliga över snön!
 
Dom skulle ha nåt möte så dom sa till mig att gå hem och ta en timmas lunchrast. Niice
 
Sen när jag kom tillbaks så va det nyvakna barn och sen ut i snön!
 
När jag kom hem va det ju såklart Snapchat, som fuckade totalt? Och sen prat med Amaaaanda <3
 
 
Onsdag
På onsdagen va det visst internationella kvinnodagen så då blev det en massa selfies med alla olika filter haha.
 
Va en himla massa olika viktiga kvinnor.
 
Och piloten i Kong Skull Island! Haha, go mix.
 
Vid lunch åkte jag och Rebecka till IKEA!
 
Där så fotade vi nog faktiskt mest hahah
 
Som sagt....
 
Men hittade ändå en hel del nice grejer oxå.
 
Och vi lyckades ändå fylla tre kassar ihop.
 
Sen stannade vi på Allum så jag fick köpt en klänning till bröllopet nästa månad (Johan & Jennifer). Köpte även lite annat, såklart.
 
Vädret är ju amazing. Grått och kallt :) 
 
Nöjd med shoppingen! Har lite basic-grejer nu iaf.
 
1. Då ska man bara ställa det nånstans nu haha.           2. På kvällen blev det Parneviks!           3. Heheh
 
1-2. Varför gör jag ens detta? Kul att Amanda har bra väder iaf.               3. Sant.
 
Jaa.....stämmer för mig iaf.
 
 
Torsdag
Hahaha asså alla dessa texter och memes gör ju livet så bra.
 
1. Igen, wtf?          2-3. Wooho, man vill ju leva i filter
 
Åkte in till Jennie för att käka lunch och fixa deras tack-kort.
 
Sen åkte jag till mormor och morfar för att fixa med mormors bok. Hon hade fixat godis!
 
1. Myysigt.           2. MEH            3. Hehe ja
 
 
Fredag
På fredagen var det jobb i solen, riktigt härligt! Sen åkte vi in till Amvrosia för att fira far som fyllde år.
 
Riktigt mysigt! Köpte med oss "lite" godis.
 
Pappa va nöjd!
 
1. Hehehehee            2. Tittade på NCIS och helt plötsligt dök Eleven upp.                3. Bästa 
 
Kände för att gråta så fick bli Me Before You. Grät. 
 
 
Lördag
Igår så mådde jag sådär men jag startade dagen med kaffe och mina avokadomackor. Sen satte jag mig ute i solen och njöt.
 
1. Våååår.          2. Mår illa.             3. Åh, sorgligt men sant.
 
På kvällen va det "mello-fest" hos Jennie. Mysigt och kul att ha en anledning att faktiskt kolla haha.
 
Sen att det va värt det kanske är lite sådär, men det va kul häng iaf! Och SKAM-parodin va guld!
 
 
Söndag 
Idag så mådde jag piss. Har haft en förkylning på g och idag kom den, yay. Sådär jobbigt trött och verkligen ingen energi. Så laddade med Disney-filmer.
 
Första blev Aladdin, andra Skattkammarplaneten och sist Lilo & Stich.
 
Så kul med allt man känner igen i Lilo & Stich. T.o.m. San Francisco haha
 
1. Duke's staty!!          2. Finaste blommorna, plumeria.          3. Asså ja. JAG.