Måndag
På måndagen åkte jag med bror in till Alingsås för att jobba hos Linda igen för första gången på läääänge. Kul!
 
1. Hon va lite trött så vi tog en lugn och skön morgon          2. Medan mina lovely vänner shoppade åt mig i Stlm hehe. TAACK<3333           3. Innan lunch tog vi en promenad i Nolhaga. Skönt med lite luft.
 
Sen käkade vi lunch och Lindisen vilade middag medan jag snapchatade och kollade SKAM.
 
På eftermiddagen/kvällen kom underbara Rebecka förbi med lite choklad så jag skulle lyckas överleva min 11hrs-jobbdag. Sen kollade jag lite inredning innan jag gick till mammas jobb för att åka med henne hem. Bästa med hennes jobb är godisskålen <3
 
Hade inte visat vad jag köpte på IKEA tror jag så here we go:    1. Plastburkar/lådor i lite olika storlekar, fler galgar, köksknivar, ugnsform, osthyvel, smörknivar och SKUBB så jag kan organisera i garderoben.         2. Bytte lakanen jag fick i present till två små ist för ett stort. Köpte två kuddfodral som känns jättenice!           3. Här får ni en närbild på smörknivarna och osthyveln, inte säker på varför jag la dit den?
 
Asså har jag blivit en sån där person som får blåmärken aslätt nu eller?? Suck.
 
 
Tisdag
1. Wooho! Anmälda till GF nuuuuuu. Artistvärdar yay!         2-3. Jobb på tisdagen bestod av stirrande på snubbarna som jobbade med asfalten, väldigt intressant tyckte barnen, sen gick vi till skogen och va där en stund.
 
Till lunch gick jag upp i personalrummet och dom hade inga stora bestick kvar så det blev minimini-barnbestick. Kändes moget.
 
1. Yes.          2-3. Bokade flyg t/r PARIS!!! Woooho! Så i sommar åker jag och Lexi dit med lite mer folk. Ska bli så himla nice!!
 
1. haha ja.           2-3. Så mkt FINT
 
 
Onsdag
1. Snapchat på rasten ofc.        2. Satt i/vid massa pissmyror i skogen dagen innan och jag klarar visst inte att få sånna bett så mitt ben flippa totalt?!        3. Plz kan ni sluta använda Comic Sans.
 
1. Fick "glass" på jobbet. Ändå väldigt kul att se hur gulliga och snälla barnen är när dom delar med sig.        2-3. Efter jobbet åkte jag in till stan för att kolla på lägenheten med mamma och pappa. Efter titten så gick jag ner en trappa till Lisa för vi skulle äta kvällsmat med Anton & Hanna. Mysigt med lägenhet och bröllopssnack!
 
 
Torsdag
"Jobb"
 
Åkte in till stan och köpte B&J eftersom dom hade extrapriiiiiiis. Köpte såklart även en chokladboll på chokladbollens dag. 
 
Efter det gick vi till Alströmergymnasiet för att gå på esteternas examenkonsert där Eiiiiiinar spelade!
 
Asså så himla bra (mestadels)!!! Kul att få lyssna och även att va tillbaks på skolan igen efter sisådär fyra år... Fick även gå backstage för första gången ever där. Coolt.
 
 
Fredag
På fredagen fyllde bror år så då gick vi upp och sjöng för honom såklart! Sen gick jag till jobbet där jag spelade spel.
 
Vi spelade ett av spelen som är väldans bra asså! Så himla kul och intressant att höra hur barnen tänker när det gäller sånna här svårare frågor. Bra jobbat spel-makers! När vi va ute och lekte hade man thermo-byxor på, yay.
 
På rasten käkade jag godis (det va ju ändå fredag!) och tittade på SKAM.
 
Efter jobbet åkte vi in till Musses för att gå ut och äta och fira bror min!
 
Gott, mysigt och roligt!
 
På kvällen tittade jag på Riverdale och blev mer och mer kär i Cole <333
 
 
Lördag
1. Åh vill ha!            2-3. Hehe tittade på Central Intelligence. Rolig och skruvad.
 
Sen blev det B&J vi köpt dagen innan och tittade på TBBT! Skissade även lite på hur jag tänker i lägenheten och letade tatueringar som vanligt.
 
Sen på kvällen åkte jag in till Willys för att köpa med grejer vi skulle käka på kvällen när vi "tittade" på Eurovision. Det blev tacos och lite gött till efterrätt.
 
Snapade ju såklart undertiden eftersom jag är himlans ointresserad av Eurovision (och Mello).
 
Fick även följa Lexis graduation genom hennes svenska pojkvän Gustav haha. Väldigt kul! 
 
 
Söndag
På söndagen åkte vi in till farmor för att luncha där eftersom Sören & Marianne va där och hälsade på. Mysigt!
 
Sen på eftermiddagen åkte jag, Rebecka och Sofia in till Gbg för att fika lite innan vi gick på Smyrnamöte.
 
Det va Smyrna och Connect som hade gudstjänst tillsammans och ja, Connect är verkligen inte min grej med allt klappade och dansade (jag låter som en pensionär...) men det va kul att träffa folk och att dom testar att ha det ihop!